ecem0509 evet hamilesin hayırlı olsun:) ben reglden 10 gün önce yapmıştım normal gebelik testi ile evirip çevirip zorla görülebilecek bir çizgi çıktı gölge gibi ertesi gün yine yaptım bu sefer çizği daha koyulaştı kan verdim pozitif çıktı şuan 10 haftalık olduk rabbim tüm isteyenlere nasip etsin:)