ecem0509 evet yerleşme kanaması diye bişey var korkmanada gerek yokbence bana doktor acık renkli bi kanaman olursa kork kahverengiyse önceden olmus bişeydir demişti bende olmadı ama bi cok arkadasımda oldu bence telaslanma git içini ferah tut bi kan ver iyi düşün iyi olsun😘