Sehrbnon12 ecem0509 bende kan verdiğimde yarına kadar bekleyememiştim hemşirenin numarasını alıp ondan sonuçları aksam ögrendim 😂
ecem0509 Sehrbnon12 bu arada sizin gebeliğinizin ilk aylarında iç çamaşırınıza sıvı beyazımsı bir akıntı geliyor muydu?
ecem0509 Boncuk17 sonucumu nabız üzerinden bakamıyorum gittiğimde sistem bozuktu hemşire eliyle yazdı barkod nolarını tüplere bakarak. E nabız haricinde nasıl öğrenebilirim biliyor musunuz? Yoksa yarın öğleden sonra gidip öğrenmem gerekiyormuş
Boncuk17 ecem0509 bence acile git kan ver yarına kadar beklenmezki saglık pcagoysa aynem e nabıza düşmez
ecem0509 Boncuk17 açıkçası eşim görevde şuan yanımda değil o yüzden mecbur yarını bekleyeceğim. Sabırsızlıktan ölücem cidden stres oldum😇
ecem0509 Sehrbnon12 ay az önce geldi iç çamaşırıma bir şok oldum dedim acaba kaçırdım mı yanlışlıkla falan ama bildiğin beyaz şimdi biraz içim rahatladı çok teşekkür ederim😻
Sehrbnon12 ecem0509 yok canım korkma ama Bi bez falan koy enfeksiyon yapmasın iç camasırına bulasır öyle daha sonra mikrop olarak tekrar döner sana