Xhal inanır mısınız ben kasımda evlendim kasımdan beri özenle her ay dikkat ettim avakadolar g besinler ballar pekmezler hiç bir gelişme olmadı. Ben de öğretmenim eylülde yapalım en azından mayısa doğar okulda rahat ederim derken mayıs 22 de yumurtlama oldum açıkçası bir kaç gündür de tatildeydik alkol falan kullandım geçen hafta sadece uykum çok geliyordu hafif genital bölgemde yanma oldu sızlıyordu ve sol kasığımda minik sancılar girip çıkıyordu. Sancıları regl sandım uyku halini de zaten hep uykum geliyordu diye geçiştirmiştim. Şuna inandım takmamak gerekiyor cidden. Gögüs ağrım kusma vs olmadı