Ebruxxx uykularharamoldu hurma , squat , her akşam sıcak duş , ilişki , şimdilik bu şekilde ama tık yok 😊
uykularharamoldu Nilay- benim bu gün vajinama sanki iğne batar gibi oluyor. Senin de oldu mu hiç bu aralar?
Babydream uykularharamoldu son 17 hafiften adet sancısı gibi oluyor geçenlerde sancılarım çıktı nst ama meğersem yalancıymış. hurma, yürüyüş,plates topunda hareketler,squat yapıyorum içimden bir his bir kaç güne gelir diyor ama bakalım🙂
uykularharamoldu Babydream bir hafta öncesinde benim de kasıklarımda adet sancısına benzer ağrılar oluyordu ama kesildi. Hiç gelecek gibi değil 😂
uykularharamoldu seren123 aysecuhadar42 Selindora Ebruxxx Betus02 Miracinannesi_52 Annesininkurabiyesi seren123 Duygumiran Nilay- Elifelbb Babydream Oguzhan_meral_18 Minmin Bsra19ogz Nzl_1999 Kızlar üstünde son 3 gündür bir yorgunluk var. Sürekli uyuyasım var. Gece de normal bir şekilde uyuyorum aslında. Bide aşırı iştahsızlık var. Hiçbir şey yemesem dururum öyle gün içinde o kadar yani. Sizde de var mı?
Papatyalibebis uykularharamoldu benimde oluyor bir de vajinada sürekli bir kaşıntı var doktorum enfeksiyon için fitil ve krem verdi ama hala var geçmiyor
Nilay- uykularharamoldu iğne değilde sanki oraya tekme atar gibi hissediyorum bazen birde birşey sorucam hormonlarımdan mı ne bem aşırı duygusal oldum mesela yanıma gelip ağla deseniz ağlarım eşimden durup duruken içimden boşanmaya karar veriyorum bazen kötü davranıyorum bazen çok seviyorum şizofren gibi oldm iç dünyam karışık evde yavancı gibi hissediyorum kemdimi ailemi falan özlüyorm bi banamı oluyor siz nasılsnz bu arada az kaldı 8 olcaz😄
Oguzhan_meral_18 Benimde son 9 arada aşşağıdan yukarı elektrik çarpar gibi sancı oluyor bakalım ne zamana gelir🥰
Eda_65 uykularharamoldu benimde son 20 yalancı sancılarım var ve bebeğimin heraketleri artık canımı acıtır derecede
uykularharamoldu Eda_65 bende de o günlerde oluyordu yalancı sancılar. Bebek hareket ettikçe kasıklaırmda vajinamda çok acı oluyordu. Bir hafta sonrasında geçti
Betus02 Nilay- geçen gün kızım (5 yaşında) salatalık doğramis kendi başına mutfakda yiyordu gördüm birden ağladım 🤣🤣 acıkmış demek piknik yapıyormuş prensesim çok üzüldüm eşim pikniğe gidek diyo ağlıyorum oturamiyorum neye gidecez diyorum 😆daha çok şey bugün kızımın kreşte mezuniyet i vardı şarkı çaldı alakasız ağladım🤭
Babydream uykularharamoldu iştahsızlık için birşey diyemicem çünkü iştahım oldukça iyi ama bende şu aralar kendimi inanılmaz yorgun hissediyorum, gün İçinde hiç bişey yapmasam bile kendimi yorgun hissediyorum belki son zamanlar olduğu için bedenen yorulmuş olduğumuz için olabilir
Nzl_1999 uykularharamoldu ben 38+5im bu aralar aşırı iştahsızim normalde gece bile kalkar biseyler yerdim şimdi ise zar zor biseyler atistiriyirum internetten baktım normalmiş
Minmin uykularharamoldu ben de uykusuzluk var gece uyıyamıyorum sabahlar oluyor sekiz gibi dalıyorum en son öğlen 11’de kalkıyorum üç saat uyuyabilirsem uyuyabiliyorum sonrası ölü gibiyim
uykularharamoldu Babydream oturduğum yerden kalkasın gelmiyor, oturduğum yerden kalkamıyorum. Ben de aynıyım