Nilay- geçen gün kızım (5 yaşında) salatalık doğramis kendi başına mutfakda yiyordu gördüm birden ağladım 🤣🤣 acıkmış demek piknik yapıyormuş prensesim çok üzüldüm eşim pikniğe gidek diyo ağlıyorum oturamiyorum neye gidecez diyorum 😆daha çok şey bugün kızımın kreşte mezuniyet i vardı şarkı çaldı alakasız ağladım🤭