Ben de çoğunluk gibi her sabah mutlaka 1 yumurta , peynir , zeytin , bol yeşillik , ceviz ve bir dilim tam buğday ekmek. Bazen canım tatlı niyetine tahin pekmek yiyorum. Çayı kahvaltıdan bir saat sonra içiyorum.
Öğlen de iş yerimde olduğum için genelde bi kase çorba yanına ama mutlaka bi kase yoğurt.
Akşam da ya tavuk ya et çoğunluk olarak sebze yemeği pilav varsa 4-5 kaşık pilav yoksa ekmek. Salata veya yoğurtla öğünü kapatıyorum.
Ara öğün 2 defa yapıyorum en az. Onlarda da günlük mutlaka bir porsiyon meyve , çiğ badem , çiğ fındık , sade soda ve bu aralar dondurmaaaaa 😄 ay sıcaklardan içim yanıyor canım istiyor 🤭
Umarım faydalı olmuştur ☺️ Hepimiz yavrularımıza Sağlıkla ve kolaylıkla kavuşalım inşallah ♥️🙏🏻🧿