Chiko Zeliha_1 benim deee poca borek atin ustume. 😁Ramazan pidesi aserdim sonra ara ara bulamadik bi pastaneye yaptirdik 1 pide 5dkda nasil gitti anlamadım 🤣🤣
Chiko Hanife47 ya masallahh ne guzel. Insallah 3. De saglikla dogar. Biz yine de dikkat edelim nolur nolmaz 😁
Chiko Glzr09 ben de bu tarz gitmeye calisiyorum balik nedense midemi bulandirdi insallah gecer bu bi sure sonra 🙏
Nehir__ce Chiko çok pişmiş yumurta süt peynir avokado bazen sebzeli omlet yapıyorum et tavuk haftada bir balık sebze yemeği bulgur pilavı yoğurt 3 lt su
Chiko filizsatilmis kisiden kisiye degisiyor demek ki ben de tavada yumurtada mahvoluyorum haslanmista bir sorun yok yeni yeni huylar cikti bu hamilelikte😁
Chiko minikmelek1311 belki gecmistir gun gun degisiyor avokado cok sevmesem de faydali diye mecburen 2gunde bir kahvaltiya tuzlu limonlu yapip yiyorum
minikmelek1311 Chiko bugün yedim kahvaltıda geçmis evet ben balla karıştirip yiyorum. İlk 3 ay tatlı hiç bir şey yiyemedim. 3 aydan sonra şekerim çok düşmeye başladı bayılmalar olunca biraz biraz yiyorum
Chiko Bebegim6636 evet oyleymis diyorlar herseyin tadina bakmak lazimmis bebiste tatlara acik olsun diye
Chiko Annesininportakali53 ay evet suan ben de acıktım masallah ben bu kadar duzenli gidemiyorum hemen tikaniyorum 3ay dolunca belki açılır istahim😁
Annesininportakali53 Chiko olabilir kuzum bende çok düzenli gittiğim söylenemez ama tatlı yiyemiyorum ful ekşi bakalım cinsiyetimiz ne olacak haftaya randevumuz var 15 haftalik olcaz öyle böyle besleniyorum kimse dört dörtlük beslenemez zaten bebis suan senden besleniyor için rahat olsun 🥰
Chiko Sedaaa95 evett tam da istedigim detaylar🤭🤭 ben sadece turk kahvesi icmiyorum birkac yerde okudum oyle kafein cok tuketmeyin diyordu emin olamadim ben de
Sedaaa95 Chiko Biraz baktım günde 200 mg kadar kafein sorun değilmiş doktora sordum birde günde 1 tane Türk kahvesinden bir şey olmaz dedi o yüzden çok rahat içiyorum 😊
Nehir__ce Chiko 3lt içiyorum bende zorlanıyorum ama mecbur bebek için tuvalet işini hiç sormayın zaten 🤪☺️
Chiko Gizemlimom aaa suan saskinim maden suyu mineralli diye onerilir aslinda ben de bugun doktoruma soracagim. Maydonozu da birkac dal yiyorum kahvaltida yesillik olsun diye suan kafam karisti
Nskyhn Chiko maydanoz benim bildiğim ödem attırıcı şekilde tüketilince zarar. Yani salata da yenen falan zarar olmaz bence. Ben en başından beri maydanoz da maden suyu da hiçbirini hayatımdan çıkarmadım 🤔 çok şükür bir problem yaşamadım. Hatta geçen arkadaşım kirazı çok yeme dedi. Doktora sordum her gün bir avucun vücuda zararı olmaz dedi. Yani her şeyi normal yersem zaten bir şey olmaz ki.
AbSed Chiko maydanoz u bende sormuştum nette gebeliği sonlandırmak için eskiden kullanirlarmis dedim herşeyin tabiki fazlası zararlı dedi günde 5 lt su içenin böbrekleri Zarar görür dedi maydanozu tüketiyorum seviyorum dedim bişey olmaz fazlaya kacmadiginiz sürece dedi
Honeyball Chiko Hergün yumurta, süt, muz,kaşar peyniri, çiğ badem olmazsa olmazım. Sonuc 32 hafta 3 kg bebeğim 🥰
Nskyhn Aysekalkan zaten rahatsız olmuyorum. Sadece hava çok nemli burada. insanın bir şey yiyesi gelmiyor ceviz meyve ile gecistiriyorum.