Ays_cskn -MinikveAnnesi- Bizde yarin 22+0 olcaz carsamba gidicem iste detayliya gun almaya evet hissetmek cok guzel duzenli olarak hissediyorum cok sukur ozellikle oturur ve uzanir vaziyetteyken bizimde bir kizcemiz olucak kismetse☺☺🥰
-MinikveAnnesi- Ays_cskn çok güzel hisler Allahım isteyen herkese nasip etsin 🌸😍 böyle beraber ilerlemek cok güzel aynı günleri yasaya yasaya gidiyoruz aynı günlerde de dogum yapıcaz Allah ın izniyle 😂 kızını oğluma alayım mı 😂😂😂😂
Ays_cskn izobellaaa-_- pit pit yada kayma seklindeyse bebektir baloncuk patlar gibide oluyor oylede anlayabilirsin😁😁😁
Sevgiiss minik_koala_ve_annesi aşıda vurulmadım 8 haziranda miniğimi görmeye gidicem o zaman söylerler sanırım . Siz vuruldunuz mu
minik_koala_ve_annesi Sevgiiss evet canim 16.haftadan sonra doktor soylemiyor onu saglik ocagi ebeniz ariyor canim
-MinikveAnnesi- izobellaaa-_- bence bebektir o bagırsak hareketleri baslarda cok oluyor ama su an ben sadece bebegi hissediyorum kendilerini hissettirecek kadar büyüdüler maşallah 😍🤗
-MinikveAnnesi- Mavidunyamm ya o kadar güzel hisler ki bazen bende sadece karnımı izliyorum cok hoşuma gidiyor hareketlerini hissetmek resmen mucize icimizde minik bir insan yetisiyor 🤗😍 Maşallah onlara
Mavidunyamm -MinikveAnnesi- bende elimi karnıma koyuyorum ve anın keyfini çıkarıyorum 😍 çok çok güzel ya ama çok merak ediyorum nasıl birşey olduğunu benden acaba nasıl bişey çıkmıştır 😁😁😁 Benle babasi birbirimize çok benziyoruz ikimize de benzeyecegi kesinn
-MinikveAnnesi- ErdoganGamze Maşallah 😍 8 10 haftalıkken bu haftalara varır mıyız acaba zaman gecmiyor gibi diyordum simdi zamanı durdurasım geliyor cok hızlı geciyor eminim bi bakıcaz doğuma yaklaşmışız 😔 Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸
ErdoganGamze -MinikveAnnesi- Benim 7 yıllık hasretim ve 2 kaybım var. Hiç ummadığım anda hamile olduğumu öğrendim. Önce kesesi, sonra kalbi derken bir bakmışız 23 hafta bitmiş. Allah hayırlısıyla ve sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 🤲🏼
-MinikveAnnesi- minik_koala_ve_annesi ben ilk tekmeyi yedigimde ayırt edememistim ama neye uğradığımı şaşırmıştım anlayınca cok duygulanmıştım 😂😂
minik_koala_ve_annesi -MinikveAnnesi- yaa cok hos bir duygudur eminigim 🥰insallah bizde yeriz bir tekme 😅
-MinikveAnnesi- Nisayazc şu an karnımın her bölgesinde hissediyorum resmen dönüp duruyorlar yerleri bol olunca 😂😂 benimki de genelde yemekten sonra cok kıpırdıyor oh karnımız doydu keyfimiz yerinde der gibi 😂😂 Maşallah onlara