Nisayazc Ben ilk hissetmeye başladığım andan itibaren hep rahimde hissettim, aşağılarda. Salı günü detaylı ultrasona girdik. Orada çocuğun doğum pozisyonunda olduğunu söylediler. Kafası aşağıdaymış ve hissettiğim şey kafasıyla koluymuş. Doktor hiç sıkıntı değil zamanla döner daha dedi. Belki sizinki de öyledir