Askiletotomsu yok doğrudur. Hastalığa yatkınlığı daha çok oluyor anne karnındayken anne içiyorsa. görümcem , kuzenim ve yakın arkadasım var. İçmişlerdii hep ve özellikle görmcemin çocuğu okula başladı ve okulda diğer çocukların normal grip olarak atlattığı hastalıkları hastanede müdahale ile atlatıyor. Kuzenimin bebeği de sürekli horlama ve iyi nefes alamama var hava veriliyor evde hep. Keşke olmasalar ama hayatında illaki bir döneminde bi rahatsızlık çıkıyormuş. Ha içmeyenlerin olmaz mı? Olabilir ama yatkınlık olarak daha düşükmüş oranı.