Bende bugün ikili taramaya girdim 13 hafta 3 günlüğüz fallar doktor başta kız dedi kesin mi deyince eliyle kapatmış dedi sonrasında vajinal muayene yaptı ama ben resmen arka poposunu ekrana yansıtınca bacak arasında bir pipi olduğunu gördüm doktora sordum orda var diye ama oda daha büyüğünü bekliyoruz biz dedi ama çıkarken yüzde 75 kız dedi ama kesin tahmini haftay cuma söyleyeceğim dedi böyle olanlar var mı kız denilip sonradan sürpriz yapanlar 3 kızım var birde erkek çocuğum olmasını istiyorum inşallah erkek olur