Benim kızıma 7 ay erkek dediler parmağı gelmiş 🤦♀️ 7 ayda doktor ikinci kızın geliyo dedi biz şok 😱 buna da erkek dediler 18 haftada ama. Nasip bakalım iyiki de 2.de kızım olmuş şahane Bi duygu bu da kız olsa hiç gocunmam rabbim layık. Görüp verdikten sonra onca hastalık sıkıntı çeken insan var sağlıklı hayırlı evlat olsun yeter