Kordon değilmiş doktor kordon değil açık bariz belli çıktı bu dedi erkek yüksek ihtimal dedi 1 ay sonra daha net belli olur dedi ben kiz istiyorum diyince eşim sen üzülme die doktor ihtimal verdi diyor kesin erkek belli çıktısı dedi diyor çok kafama taktım ya sağlıklı olsun ilk isteğim o elbette ama biz aciz kullarız Rabbimden istiyoruz işte 12 yıl aradan sonra ikinci hamileligim oğlumdan sonra kiz bebek çok istedim yinede ne gelirse razıyım Allah a karşı ağzımdan çıkan her cümleden korkuyorum Rabbım in gücüne gidecek die takmadanda duramıyorum napacam ben ki tek ben mi böyleyim her hamiş benim gibi mi ki