Benimde tek taraflı çikolata kistim 5 cm 😞 11 aylık evliyim , bu 4. Ay oldu deniyoruz . Bakalım ne olacak 1 sene deneyin dediler. Ama ben yaz tatilinde rahim filmi çekinmeyi düşünüyorum. Diğer hormon değerlerim falan iyi çıktı amh 1,63 . Eşimde sperm testi verdi çok az ileri hareket sıkıntılı ilaç kullanıyo onun için . Bakalım işte ne olacak. Olmadı bizde tüp bebek tedavisi görünüyo öyle hissediyorum zaten normal olmuycak gibi😞😞 ama olsunda sağlıkla farketmez🙏🏻 Sende hiç üzülme canım benim ne durumda olanlar var kaç sene bekleyen sonra olan çikolata kistiyle normal kalanlar falan filan . Rabbim isteyen tüm herkese yaşatsın bu duyguyu sağlıkla huzurla inşallah 🙏🏻🥰🌸