neval270071 rahim filmi çekildim 7 ay önce tüpler açıktı. Klomen femara kullandım çatlatma iğnesi ile ama olmadı🙇🏼♀️ Eşim sperm testi vermişti, o zaman ki doktor sorun yok demişti ama tüp bebeğe başladığımız doktor ileri hareket ve morfoloji düşük dedi😔 soğan kürü yaptım, hayıt otu içtim, clife kullandım her şeyi yaptım yani ama zamanı demekki fakat bunu da denemek istedim gene de rabbimin bileceği iş aratmasın daha fazla 🤲🏼