Sedafirat Hakime göbeğim çabuk çıktı canım bi de hic halsiz değilim yuzumdeki sivilceler gitti yüzüm guzellesti bi de her kontrolüm de doktorum sol kasigima bakıyordu ondan şüphelendim erkek olduğunu zaten oyleymiste
deletedmom01 Sedafirat bende 16.haftalardayim gobegim hic yok halsizlik halen var yzumde bazen sivilce oluyo hemen geciyor bilemiyorum 😂😂
Busrabnrby Sedafirat bende halileligimi rahat gecirdim yuzum guzellesti karnim hemen cikti benimde ilk sol kasigimda hisettim zaten hep kasiklarimda ama doktor yuzde 90 kiza benziyo dedi ayrintiliyi bekliycez artik
Mrthtc Sedafirat sivilcen ilk ayindami gitti yani yoksa cinsiyeti ogrenmene bir 1 ay kalami evt erkkte guzellesiyir diyolarda yani ilk aylardami oluyo yoksa byle 3 uncu 4 aylardami birz belirtilerini anlat sirtinmi cok agriyodu karninmi
Sedafirat Almirasu ay maşaallah canım benim annem hem kıza eşya yaptı hem erkeğe simdi ikisini de verim sana artik diğer bebeğine annem kız bekliyordu öyle hissediyordu
Almirasu Sedafirat sana da maşallah canım prensimiz geliyor rabbim sağ Salim kucağına almayı nasip etsin 🙏🏻💕 en güzel duygu
Esrabayrakdar Demekki tüm çikolata be vişne suyu içip yien annelerde durum hep aynı bende 17 haftamda çikolata yedim durmuodu yerinde hiç benimde oğluşum oluyorr 😍🙏🏻 Şimdi 21 haftalığım ctsi detaylıya gircem yine çikolataya abancam 😂
Sedafirat Esrabayrakdar aynen canım ultrason aletinin ucuna doğru tekme atıyordu minnagim maşallah çok etki ediyor senin ki de hayırlı olsun canım benim
deletedmom01 Sedafirat amin canim☺☺ Vallah haklisin bnde cinsiyeti merak ediyorum esimede dedim alisverise baslarim kendini gostersin yandik diyo 😂😂
Turkan Sedafirat merhaba canim benim de karnim cok cabuk bilindi ve belim cok agriyor bu hafda sonu bende cinsiyetini oyrenicem bakalim benimde icimden erkek geciyo inwalalh isdediyim gibi olur bebeyim kendini gosderir 17 + 3 hafdaligim inwalalh bebeyimi gorurum
sevilayumitozdemir Sedafirat aynen öyle canım Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın 😊 bende hep erkek erkek diyordum bir tane kız belirtisi yoktu bir baktık kız bebiş geliyormuş 😂😂 Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize 🙏🙏🙏🙏😘
Sedafirat sevilayumitozdemir annem de kız istiyordu ben tek kızım diyordu sana arkadaş olur diye ama paşamız geliyor babasına yoldaş 👼💜💜
Sedafirat deletedmom01 Allah gönlüne gore verir inşallah canım içinden ne geçiyor benim icimden geçiyordu erkek olacağı en bastan
deletedmom01 Sedafirat benim hep kiz geciyor 😊 bazen oyle erkek diyorum ama genelde hep kizim olcak gibi hissediyorum
Sedafirat deletedmom01 o zaman kizin olur canım anne hissedermiş çin takvimini yaptın mi canım benim ki tuttu orda
sevilayumitozdemir Sedafirat Allah sağlık versin de önemli değil ama insan merak ediyor 😊 olsun sana düşkün olur kızlar da hep babacı oluyor yahu 😂😂😂
Mervenur001 MuratZeynepDiner ozeldeki doktorum 12 13 te gel belli olur dedi bende 12 haftaya girer girmez gidicem belli olurmu suzce 😊
MuratZeynepDiner Mervenur001 bana 12 haftamda yüzde 80 demiş 14 haftalıkken kesinleşti yüzde veriyorlar ama kesin söylemiyorlar