Asu33 Sedafirat Hayırlı olsun Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin bizim de oğlumuz olacak inşallah 🙏
sevilayumitozdemir Sedafirat Allah sağlık versin de önemli değil ama insan merak ediyor 😊 olsun sana düşkün olur kızlar da hep babacı oluyor yahu 😂😂😂
Sedafirat sevilayumitozdemir aynen eşime diyorum zaten erkek anneye düşkün olur yandın sen diyorum gülüyor
ErvaVeBebegi Sedafirat cok sevindim canim bizde gelecek ay ögrenecegiz insallah bugün sadece tahmini söyledi doktor ama belli degilmis iste 😂
Sedafirat deletedmom11 aynen canım hayırlısı olsun benim daha ilk gebeligim eşim öğrenme dedi ikisi de bizim dedi ama ben dayanamadım gittim
Sedafirat deletedmom01 ay nasıl merak ettim bi de annem kelle pişirmişti canım annem benim niyetime gore açtı baktı erkek çıktı o baya tutuyor kime denediyse annem tuttu
Gunayaltundas deletedmom01 deletedmom213 dediklerin kesinlikle çok doğru ama cidden elimde değil Zaten hamile kalmak için birşeyler yapmıyorum akışına bırakıyorum ama bazen şüphe oluyor içimde hevesleniyorum ya olduysa diye
MuratZeynepDiner Mervenur001 bana 12 haftamda yüzde 80 demiş 14 haftalıkken kesinleşti yüzde veriyorlar ama kesin söylemiyorlar
eslim19 Sedafirat 2li test yaptirdiniz mi ikili testinizdeki beta hcgnin karsisindaki mom degeriniz kac ?