Z_B_A2019 fiolmez zaten dün akşam acilde öğrendim hamile olduğumu adet düzensizliğim vardı hamile olabileceğim aklımda bile değildi doktor normal dedi ama bana çok yüksek geldi araştırmaya başladım yarın doktor randevum var hayırlısı artık
Zeynosarel bebekveannesiii beta 518 de Kese gözükmemesi normal mi alttan muayene etti kanamam da var dış gebelikten de şüphelendi ama kesin degil
HButun Zeynosarel benim vajinal usg de 1300 de kese göründü hcg artışım iyi değildi kanamam da vardı kese görününce sevindim ancak bugün kanamam arttı keseyi düşürüyorum malesef
hulya_6363 Zeynosarel benm de kanamam vardı ama ilkönce pembe sonradan kahverengiye döndü kan degerim 5 binlerdeyken anca görünmüştü kese alttan bakınca bile 3 binlerdeyken gorunmedi
bebekveannesiii Zeynosarel Alttan da bakılsa bence daha küçük benim ki 2.000ken doktor alttan bakarsak görürüz dedi ama ben baktırmadım. Kanama için bişey diyemicem anca beta HCG vermeye devam ederek anlaşılır dış gebelik mi yoksa sağlıklı mı
fiolmez Zeynosarel bide beta 2000 olmadan görünmez kese diyorlar senin çok yeni canım bence yine sağlıklı bilgiyi doktor verir ama iki gün arayla beta yükselişine bak sen artarsa bir problem çıkmıyor genelde canım 🙏🏻
hulya_6363 fiolmez değeriniz çok güzel yükselmiş 😍haftanizi bekleyin ama biraz dinlenip uzanmanjzi da tavsiye ederim kesenin güzelce size tutunması için kendinizi çok yormayın :) tebrik ederim
fiolmez hulya_6363 çok teşekkür ederimmm ilk gebelik olduğu için çok heyacanlıyım galiba herseyi çok düşünüyorum sağlıkla gelsin tüm beklenen bebişler inşallahhh🙏🏻
Zeynosarel HButun hadi yaa çok geçmiş olsun. Sürekli belirsizlik heh tamam düşük diyorum bakıyorum düşmemiş enteresan bi süreç hayırlısı hakkımızda
fiolmez HButun allahım inşallah öyle birşey olmaz bol bol dinlen hareket etme dua et sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
h_s_1411 fiolmez Benimde beta hgc 81.9 2 gün önce hamile olduğumu öğrendim bende korkuyorum kötü bişey olacak diye inşallah ters bişey olmaz canım
fiolmez h_s_1411 bugün tekrar baktırdın mı canım bide şunu öğrendim beta 1500 olmadan doktor çok bilgi veremiyor zaten iki günde bir beta takibi yapabilirsin bence🥰
h_s_1411 fiolmez Evet bugün bidaha kan verdim sonucu yarın çıkacak inşallah yükselmiştir beta değerim düşük olduğu için acaba hamile değil miyim diye bir korku var 😌