Ben ilk beta baktırdığımda 99 çıkmıştı. 2 gün sonra 255 çıkmıştı. Gitmek istediğim doktoru arayıp ne zaman geleyim diye sordum ve hcg değeri 3000 üstü olunca gel demişti. İlk muayenede (6 haftalıkken) kese vardı kalp atışı yoktu. 9 gün sonra tekrar gel dedi (7+2) gittim kalp atışı yine yoktu ancak doktor müsade isteyip alttan muayene etti ve çok şükür öyle kalp atışını duyabildik. Yani endişelenme artışın gayet iyi duruyor ☺️