fiolmez ben beta 1326 ile öğrendim hamileliğimi, kese için 1 hafta sonra gittim o zaman gözüktü. Kese hemen oluşmaz. Önce beta artmaya başlar, 4 5 haftaya kese gözükür, bir iki hafta sonra bebek kalp atışı duyulur… yeni gözükür sizin keseniz de merak etmeyin çok normal 😍