Hznpla Edaerdqn eşin doğuma da girebiliyor mu ayrıca gebe okuluna başlamanı onlar mı söylüyor yoksa belirli bir haftadan sonra kendin mi kayıt yapıyorsunuz?❤️🙏🏻
Edaerdqn Hznpla siz gebe okuluna kayıt olmak istiyorum deyince herhangi bir ebe veya hemşireden bilgi alabilirsiniz onlsr yardımcı oluyor. Eğitimler zoom üzerinden zaten online olarak veriliyor. Haftanız önemli değil
Meleq Hznpla gamze yılmaza gidiyorum genelde..yeliz çolakoğlunu da deneyimlemiştim o da çok iyi ve hiç gitmedim ama necati hançerlioğullarınj da çok övüyolar
Benannemioluyorum Denizzeynepelif_22 Ebru hoca çok yoğun oluyor ve normal doğum yaptırmıyor diyorlar siz ne düşünüyorsunuz nasıl duydunuz acaba ben de onu düşünüyorum ama iletişimi nasıl ilgili mi
Denizzeynepelif_22 Hazasel malesef doğum için geçerli olmuyor cnm bize öyle dediler yeni hamile olduğumda gittik muaneden sonra çok fazla ücret ödemek zorunda kalmıştık
Zeynepylmz06 esmaozdemir76 canim sabit bir doktor olmuyor maalesef randevular sikinti hemn doluyor vs . Bugune kadar Ayşegül cinkayaya, burak elmas , ve Necati beye gittim birer defa bu sefer de yeliz hanima aldim bakalım nasıl gececek 🤗
Benannemioluyorum Eminekckgny hangi doktora gidiyorsunuz acaba? Bende bu hafta oraya gideceğim Sincan lokman hekime gittim memnun kalmadım pek