Gmzenr eğer hastanede gittiğiniz doktorun kendine ait kliniği var ise ücretli hizmet alabiliyorsunuz doktorunuzun çalıştığı hastanelerde doğumunuz yapılıyor . Benim doktorum evlenmeden öncesi de cinsel terapi aldıgım bir doktordu aynı zamanda haftada iki gün de şehir hastanesinde hizmet veriyor .onun dısındaki günler kendi kliniğinde ben vajinusmus oldugum için kendisi ve başhekim rapor hazırladılar normal doğum denebilir ama zorlanmamalıdır diye her kontrole gittiğimde hep kendi doktoruma gittim hastanede de nöbetçi doktor ve kendi doktorumla beraber doğum yaptım
Şimdi 2 inci doğumu mu yapıcam hala sistem aynı ayrıcalık tanınan bir cok hasta var