Edaerdqn canim olmasina olurum ama gebe okuluna egitimlere gitmek yuzyuze sart mı acaba online sa çok iyi olur . Cunku bu benim ikinci gebeliğim oglum var 20 aylik bir tane ve kimsemiz yok ankarada kimseye birakamiyorum hastanem de uzak bana yani egitimlere gidemem yuzyuzeyse eger egitimler . Her istedigimde gitmek mumkun olmuyor koyacak yerim yok oglumu . Mecbur babasi bakiyor ona gore ayarliyorum randevularimi . Eger online sa ama egitimler okula kayit olurum bilgin varmi bunun hakkinda