Gamze_Krzl Ezgican- 14+4 haftalık hamileyim daha önce iki erken doğumum var doktorum bu yüzden progestan kapsül yazdı fitil olarak alıyorum
Ezgican- Powergirls çok geçmiş olsum gerçekten umarım bir dahaki sefere hiç sorun olmadan sağlıkla kucağınıza alırsınız 🙏🏽🙏🏽
Leyla1420 Ezgican- Ben ilk haftalarda vajinal tablet kullaniyorum. 12.haftaya kadar kullanicaksin dedi doktor
Ezgican- Leyla1420 ben 28. Haftadayım bakalım yeni başladım, galiba her gebenin yolu bu ilaca düşüyor 🙂
Kbr Ezgican- merhaba ben 9 ay kullandım hem agızdan alınabiliyor hemde fitil gibi kullanılabiliyor agızdan alınca yan etkıleri fazla oluyor fitil olarak alınınca ilaç daha etkılı oluyor bilginize
Berelfgun Ezgican- Merhba doktorum banada yazdi hem dusugu onlemek hemde mevcut rahim kasilma agrilarini gidermek icin .yazdigi progesteron hem fitil hemde oral yolla hap olarak kullaniliyor bir yan etkisi yok ister fitil olarak alin ister hap gibi kullanin size kalmis iki turlude etki eder ben agizdan almayi tercih ettim hap gibi
QUEEN088 Ezgican- Bende hem fitil hem ilaçinda kullaniyom.Düşük Karşısın alsın bebeğin tutunmasin desteklesin diye😇
Hande123- Ezgican- fitil olarak kullanmak daha iyi,ben hep o şekilde kullandım ama arkadasım da o şekilde kullanamamış,doktor mecburen yutarak demiş,o da tansiyon düşüklüğü yaratıyodu kendisinde.Daha iyi olan fitil olarak kullanmak
Demetarga Ezgican- bende kullanıyorum canım ama ağızdan değil alttan, doktorum alttan yapamazsan ağızdan al ama alttan daha etkili olur bebek koruması için bir de iyice araştırırsan ağızdan bir çok yan etkisi oluyor. O yüzden hiç ağızdan almadım direk alttan , bi süre sonra alışıyorsun korkma