Eylulsmom_02 Ezgican- canm ufak top şeklindeyse hap şuan bende kullanıyorum 100 mg günde 3 defa inşallah genitaldendir çnki hapın çok yan etkisi var ayrıca iğnesini de vuruluyorum çok acıyor 😭😭
Sssvv Ezgican- ilacın iki çeşidi yok arkadaşlar yanlış bilgi vermeyelim. Ben de kullanıyorum. Doktorun ne dediyse öyle al canım.
Ezgican- Sssvv evet çok haklısınız yanlış olmasın tek form var o da yumuşak kapsül ve onu da hem ağızdan hem de fitil olarak kullanmak mümkün 😊