Deletedmom547899 yani bence doğrusunu yapmış doktorunuz, normal demesi yeterli değil mi, söylese burda kilo yarıştırıcaksınız başka bebeklerle sonra moraliniz bozulacak benim bebeğimde sorun mu var diyeceksiniz..önemli olan gelişiminin haftasına göre normal olması bence. Benim doktorum her kontrolde boyunu kilosunu söylüyor ama keşke haftasıyla uyumlu olsaydı da normal deseydi sadece..hiç moralinizi bozmayın bunun için