Symoztnc Aslihan-_-95 bebeğinizin kilosunu söylemeyin herkese mazallah nazara gelir benim başıma geldi herkese bebeğimin kilosunu söyledim doğum yaptım bebeğim şuan yoğun bakımda boşuna dememişler nazar insanı mezara götürür diye
kings_son Snmbysl masallah canim bende siqara yok ama yani muz sut falan beslenmeye calisiyorum insallah kilolu olur ,🌼
Snmbysl Ruveyda_baskapan Deletedmom547899 bende en basta devlete gidiyordum çok ilğisizlerdi bana ultrasyon fotosunu bile vermemislerdi esimle ortak kararla özelden paket aldık suan çok ilgili doktorum çokda memnunum
Inos Ruveyda_baskapan bende bugun aylik kontrolü gittim bizde 27.6 iz 1000 kilo olmus 💖ama bn asiri almisim bu ay 5 kilo ayaklarim. Bacaklarim sisti farkındaydim
[silindi] Snmbysl ahh prensesim o benim en yakın arkadaşımı dogurcam 😁 ve bu harika bişey 😁 rabbim olmayana versin 🤲
Ruveyda_baskapan Snmbysl devlett çektikleri ultrason fotoğrafları bile dalga geçer gibi özen göstermiyor değer vermiyorlar