Snmbysl offf o sigara olayını ben de bırakamadım. Hatta son 1 aydır iyice abarttım. Pazartesi doğuma gidiyorum.. 37+4 üm şuan. Heyecandan mı neyse iyice çoğalltım sigarayı, allahım inşalkah sağlıkları yerindedir 🙏🏼🥺 3300 gr dı 37+1 de muayeneye gittiğimde.