Yasemincee26 açıklayıcı yazın için teşekkürler canım, benim en son 7 yumurtam vardı, çatlama önleyici iğneye dün başladım, ben çatlamadan topluyorlar diye biliyorum citrodiet 0.25 mg iğne bulmak oldukça güç oldu, izmirdeyim, manisa ya kadar aradık dün ve oradan bulabildik. ilaçlar şimdiden 6-7 bin oldu, tedavi 12.000 TL. Taze embriyo olursa böyle kalacak dondurup bir kaç ay sonra olursa 1.750 ayrı ödeyeceğiz, bir senede kalan embriyo lar ücretsiz dondurulacakmış, istersek sonra kullanıcaz, bir kaç sene daha dondurun dersek ücret ödeyeceğiz. Vajinal muayeneyi bile ağrıdan zor oluyorum, ağrı eşiğim çok düşük ve sanırım rahimde dar, ilişkide bile bazen zorlanıyorum, benim sürecim sanırım ondan bu kadar zor. Cts günü son kontrol haftaiçi toplar diye düşünüyorum. Mutlaka haberleşelim, sende işlemlerinden, tutarından süreçlerden bahsedersen sevinirim, bilgi, tecrübe alışverişi olur, yazdıkların çok iyi geldi, önümü görebiliyorum sağ ol 🌺