Merhaba güzel anne adayları🌺 Tüp bebek sürecine yeni başladım, beni hem fiziksel, hem de ruhsal anlam da oldukça yoruyor, süreci keyifle geçiren anne adaylarının yazılarını okudukça bir tek ben mi böyleyim diye düşünmeden edemiyor, gebelik ve doğumda, hatta doğumdan da sonra ne yapacağı mı bilemiyorum. Bir evlada sahip olmak tek arzum ama enjeksiyon yapmak bile korkutuyor, doğru mu yaptım, bir sorun olur mu gibi sorularla dolu kafamın içi. Yumurtalar büyüdükçe artan ağrı, karın şişliği, gün aşırı vajinal muayene, eklenen ilaçlar VS vs…. Kimseyi umutsuzluğa kaptırmak değil amacım, ama benim yaşadığım süreç böyle ilerliyor, çok açık konuşacağım, eğer bir aksilik olurda tutmazsa bu süreçlere bir daha girebilir miyim onu bile bilmiyorum. Senelerce, defalarca deneyen anne adayları sizler nasıl güçlüsünüz. Bu süreçlerde bocalayan bir anne adayı nasıl iyi bir anne olur siz söyleyin??? Şunu da eklemek isterim herkesin ağrı eşiği, sabrı, dayanma gücü ve süreci elbette ki kendine has, daha iyi ya da daha kötü süreçler mutlaka vardır ama bende durum bu, sizlerle paylaşmak istedim. Varsa yazacaklarınız seve seve dinlerim 🍀