Esku ne olur korkmayın, çok üzülürüm ben kimseyi korkutmak, endişelendirmek için yazmadım, ekledim de ayrıca benim ağrı eşiğim düşük, benim normalde de canım tatlıdır, benim gibi olan çok nadir iş yorumlarda da anladım, ayrıca çatlama önleyici iğneden sonra ağrılarım hafifledi, sanırım ondandır ve yumurtam fazla, yani daha fazlalarıda varmış, maşallah 12-13. Herkesin süreci, ağrı eşiği farklı ne olur moralinizi bozup korkmayın, hepimiz için hayırlı kolaylıklar dolu süreçler olsun