Tostosunannesi biz 11 kiloya doğru gidiyoruz😬 hiç sorun degil bizede içimde kıpır kıpır bir balık var 😂 bütün gün onunla konuşarak geçiyor doğumu hayal bile edemiyorum çok uzak geliyor korkular tavan😓 bişey olursa neden hareket yok tepki yok evhamlıyım sanırım fazlasıyla😓 ama oğluşuma vidyolardan izlediğim kadarı ile hırka yapma çalışıyorum biraz iyi geldi zaman gecirmek adina 👼