Tostosunannesi bende 20+4 üm. Aşımı oldum şükür ama kolum baya acımaya başladı ilk gün pek bir şey yoktu dün fenaydı. Benim kilolar aldı başını gidiyor. Saglikli olalimda kızımla gerisi hallolur bir şekilde. Benimde 29 ocak gözüküyor şuan tahmini doğum tarihim. 18+0dan beride hareketlerini net hissediyorum çok şükür. Hazırlıklara da başladık yavas yavas alıyoruz eşyalarını Asel'imizin 😊