UlkerSD valla ev sıcak oluyor kışın, o yüZden cok kat kat giydirmeyi düsünmüyorum ice giydirmek icin yarım kollu veya askılı zıbın üzerine uzun kollu onden cıtcıtlı ayaklı tulum aldım epey bir de 3-4 adet yelek, ceket 🤗 dısarı cıkarken de Kalın battaniyeye sararız kundak gibi heralde o astronot tulumlardan almadım emin olamadım🙄 başlık eldiven ve çorap da aldım tabi 0-3 aylık.