Tostosunannesi Biz 20+6yız yarın nasipse 21 haftalik oluyoruz. Aşımızı vurunduk cok şükür. Bu arada en basından beri 6 kilo almışım 😲 Bu bana fazla geldi biraz boyle giderse nolurum bilmiyorum ama çokta onemli degil aslinda sağlıkla dogsun da prensesim 😌 24 veya 26 ocak doğum bekleniyor insallah çook sabırsızlanıyoruz ❤ sizde durumlar ne nasılsınıızz 😍
Janset2105 Tostosunannesi bende 20+6 yım😀 aşımızı dün vurunduk benim de kilo alımı 5 ve 6 arasında değişiyor. Cinsiyetimiz erkek bakalım hayırlısıyla kucağımIza alırız 😊
Duyguentrk Tostosunannesi bizde 20+6 yız. Daha cinsiyetini öğrenemedim. 73 küsürle hamile kaldım 64 500 e düştüm. Şuan 67 yim. Kaç kiloyla tamamlıycam çok merak ediyorum☺️Aşı için beni daha aramadılar.
Esilaminel Tostosunannesi 22+4 haftaligiz 14 ocak bekleniyor nasipse 8 kg aldim... Cinsiyet erkek💙 Aşimi 2 gün önce oldum kol agrim henüz gecmedi yarin sabah ayrintili ulturosunumuz var...
YagizAsyaMom Tostosunannesi 23 haftalığız çok. Şükür kısmetse oğlum olacak 7 kilo verdim şu an herşeye yolunda gidiyor 🙆♀️
Tostosunannesi Janset2105 Yaa doğumumuz ayni güne denk geliyoo 😍😍 1 ay sonra bi aşı var dedi ebemiz sizede oyle mii
shtngstr Bizde 21+3 olduk. Hareketlerini hissedebiliyorum artık. 4 kilo almışım. Doktorum aşı için 2 hafta daha bekle dedi bekliyorum.25inde muayenemiz var bakalım heyecanlıyız isim bulamadık şu an en büyük sorunumuz o 😊 ufak ufak hazırlığa da başladık küçük hanıma bakalım hayırlısı bekliyoruz 😍
Irmakelizim06 Duyguentrk 20. Hafta 1. Doz tetenoz aşısı yapılıyor 1 ay sonra 2. Doz yapılıyo doğumdan sonra 3. Doz :) sen git sor onlar aramıyo pek
Songulcuk27 21+1 59 ile hamile kaldım şuan 60 sadece 1 kilo almışım 😣 aşımı 3 gün önce oldum kolumda daha ağrı var dier aşı içinde 1 ay sonraya çagırdı
Tugbaylmaz- Bizde 20+3 olduk, kızım olucak inşallah 😇 Haftaya salı detaylı ultrason için randevu aldım :) 42 kilo ile hamile kaldım, 39 kiloya düşmüştüm şimdi tekrar verdiğimi aldım 42 kiloyum 😂
Tomrisinizi shtngstr bence iyi bisi bu benim kizim sabah uyandiriyor aksam uyutmuyor bildigin kafa goz daliyor canimi yakiyor daha 23 haftalik ilerisini dusunemiyorum
shtngstr Tomrisinizi ben o kadar hissetmiyorum ama hafif hafif vurma şeklinde hissediyorum. Evet gece benim kızım da hareketleniyor 😊
DuYGuCk 21+2 yiz 64.4 halile kaldım 68.2 ym bebiş 300 gr kızımız olacak ins tetenozun 1. Dozunu 10 gün önce oldum 5 ekim de 2. Si var hiç hissetmedim 25 detaylı var
imera_fera123 20+1 rekor 7 kilo aldım. Kızım 332 gram 21 cm. Hareketlerini hisssediyorum. Kilo çok aldım arkadaşlar
Tostosunannesi imera_fera123 Normalde olabilir canim cokta takma valla sağlıklı olsunlarda dogumdan sonra verilir insallah 🤷♀️
deletedmom6295 Tostosunannesi 23+2 haftalığız. toplamda 2 kilo aldım. oğlumun beklenen doğum tarigi 9 ocak ☺️
Prensesimi-beklerken 22+4 ve 6 kilo aldım ben de 😍hareketlerini 17. Haftada net hissetmeye başladım suan kıpır kıpır maşallah😍ama bu günlerde belim çok ağriyor ve sırtım sizlerde de varmi?
Tostosunannesi Prensesimi-beklerken yaa masallah bende hissetmek istiyorum artık 21 haftalik oluyoruz yarın ama tık yok 🤷♀️ Cok hafif sadece 👼