merhaba kızlar ben de tüp bebekle cırt yumurta ikizlerine hamileyim. sukur 24 haftalık olduk. ilk başlarda ciddi kanamalarım ve lekelenmelerim oldu benim de. iğneler ilaç lar sürekli kullandık. 12. haftadan sonra kanamalarım kesildi. şu an iyiler masallah. ben epey ağırlaştı. ama 10 dk bile yürüyemiyorum, işe gidemiyorum heyet raporu versi doktorum. iyice hareketlendiler😍 hepimiz sağlıkla zamanı geldiğinde kuveze kaptırmadan alalım bebislerimizi kucagimiza😍😍