Anisalenamom anneyimmm42 Cok sükür güzel gidiyor 28 haftalik olduk ogluslarimla 🥰🧿 Bebislerim masallah Hareketli tek kale Mac yapiyorlar 🤣😍
Kaderdlgn Bizde 31+5 iz oğluşlarımla hiç uyumuyorlar sanki sürekli hareket ediyorlar ama iyi gidiyor çok şükür 💙
Yumiyum Selamlar, ilk betam 585 idi 4 gün sonra 3008 oldu, 2 Embriyo transfer edilmişti sizce bu minnoşlar tek mi ikiz mi teyzeleri ☺️☺️
2kezAnneyim anneyimmm42 hergun süt yoğurt ayran ne bulursam yedim ictm. Sade soda ıciyorm 1 yada 2 tane. Muz çok tükettim. Meyve yi çok yerim.
fatma24--- Sedaerbil anladım canım..benimki tüp bebek değil demekki farklı oluyor..ben her hagta proluton vuruluyorum kalçam artık topak topak iğne birikintileri oldu ..önlem amaçlı vuruluyorum..kasılma vesancoiçin..rahim ağzını koruyormuş..şükür o yüzden daha kısalma falan olmadı dün gittim 38mm çıktı..33+2 reyiz..bakalım azkaldo
Twinmommm fatma24--- Ay sorma ben 23+4 üm benimde sırt ağrılarım çok fena o haftalara kadar nasıl olacak bilmem 😢
Twinmommm Kızlar ikizlerde ne zamandan sonra sıklaşıyor kontrollerimiz ben ilk zamandan beri 3 haftada bir gidiyorum doktora ama ?
Eylul10 Twinmommm ben bugüne kadar yani 18+5 e kadar 3 haftada bir gittim. Şimdi haftaya tekrar gidip daha sonra iki hafta sonra gidicem yani değişik bir sistem uyguladı doktorumuz. İlk muayene-bir hafta sonra kontrol-2 hafta sonra muayene şeklinde olcak.
Z_B_A2019 anneyimmm42 merhabalar ben dün beta testi verdim 14.776 çıktı sonucum normal denildi ama çok yüksek değil mi sizcede ?
beybito27 Z_B_A2019 merhaba. Ben de 3 buçuk haftalık gebeyim. Beta 415 çıktı. Düşük diye takibe başladık. Bugün çıkan testte 1113 çıktı. Düşüklüğü demek bebeğin tutunmasını sağlayacak hormonun eksikliği demek. Biz o yüzden bu duruma sevindik. Sizin durumunuz sorun olacağını düşünmüyorum ama
Essesss Glsmmklny benimde 7+1 ve 8+1 de lekelenmem oldu Dr kanama alanın var dikkat edeceksin ağır kaldırmayacaksın dedi o haftalarda da baya ayaktaydım 1.5 km falan yürüyordum iş yapıyordum şükür 15 gündür dikkat ediyorum birşey olmadı
Bebekdelisi Yasemincee26 1 dogdu 1 tutmadı bu da dün öğrendim cnm tutmuş ama yarın artışa bakıcaz tutmayan cok onceydı bu tutanlar arla arkaya
Bebekdelisi newbabyno2 yarın tekrar beta bakılcak 2 katımı diye sonra 1 H çağırıp keseye bakacak sonra kalp atısı için çağıracak