Merhabalar bnde tup bebekle ikizlere hamileyim 7+5 günlüğüz ogrendigimden beri ara ara kanamalarim oluyo yogun bi şekilde baslayip gunden gune azaliyo 2 gun kesildi bugun yine baslamis leke tarznda dktor düşük rski ilaclarini kullan diyo benim gbi olan varmiydi cok korkuyorum lutfen yardm edin 😪😪