Eylul10 canım malesef o idrar torbası baskısı hepimize var. Napacaz bilmiyorum benim bebekler baş aşağı dönemi acaip zorlanıyorum 33+2 ..yürürken bile WC ihtilacı var gibi ..ve çok zor 😔kafa kafaya vermiş bebekler baş aşağı sıkıştırıyor yer. Ayakta durunca çokgenalım yürümekte çok zorlandı. Hşkontrole zorgidiyorum..iki bebek artık 4.500 kilo olmuşlar..napacam bilmiyorum 🤣3 haftam var