32 haftalığız bizde çok şükür ama artık hiç bişe yapamaz oldum ellerim ayaklarım yüzüm gözüm şişti hele ayaklarım hep ödem oldu ben çok dikkat etmedim sonlara doğru yiyecek içecek her şeyinize dikkat edin derim ben tuzu kesin suyu bol tüketin şuan da ne yapsam fayda etmiyor ayaklarıma artık 38 num iken 40 numara oldu ayaklarım🤦🏻♀️ 🤗 Allah’ım hepinizin yardımcısı olsun inşallah sağlıkla gelsin minikler 🤲🏻