Mrsn-mrsn Amiinn canım inşallah cidden çok yıpratıcı bi süreç, geriye dondurulmuş hiç yumurtamda kalmadı hiç birisi dondurulmaya uygun görülmedi, eğer olumsuz olursa bida aynı şeyleri sar başa yaşamak aşırı ürkütüyo beni çok korkuyorum, rabbim bu yolda kimseyi boş çevirmesin inşallah 🙏🏻