Derya4465 şuanda bende o moddayım saldım artık, rabbim veriyorsada vermiyorsada vardır bi bildiği diyorum, olmadıysa vakti gelmemiş demektir, 12.güne kadar ilaçlarımı kullanıcam kan vermeye gitmedende evde bitane gebelik testi yapayım hüsran olursa kendimi hazırlayım hastanede görürsem çok kötü olurum diye düşündüm, hayırlısı olsun artık 🙏🏻