Minmin ben genel anestezi ile oldum. Ağrılarımın olmasına fırsat vermeden iğne, ilaç verdiler. İki gün kaldım, sonrasında da öyle aman aman ağrılarım olmadı. Herkesin acı eşiği, bünyesi farklı. İnşallah sizinki de rahat ve kolay geçer. Sağlıkla alın kucağınıza 🤲🏻🥰