Bence arkadaş normal doğumdan korkup isteğiyle sezeryan olmuş o yüzden sitem etmiş gibi geldi. Sonuçta yeni doğum yapmış acı çekiyor herkesin acı eşiği bir değil kötü yorumları anlamıyorum, birisinin çok zor demesiyle zor olmaz niye korkuyorsunuz ki.. Sende üzülme canım birkaç güne toparlarsın hiç bir doğum şekli kolay değil