bir şey söyleyeceğim. başlığa hassas yazabilirdi ama onun dışında yok korktum yok gerildim bilmem ne? arkadaşlar çocuk muyuz? herkes yetişkin burada. kadın ince ince detayına kadar anlatmamış ki? doğumun her türlüsünde acı çekildiğini bilmiyor musunuz cidden? bu kadar hassas olmanıza gerek yok. normal doğum da olsa sezaryen de olsa, sürecin doktordan doktora ve kişinin bünyesine göre farklılık göstereceğini bilmiyor musunuz yani?