Ebga ben de aynı şekilde boynuma kordon dolanmış doğum sırasında çıkaramamışlar vakumla çekmek zorunda kalmışlar çok zor.. Annelerimizin hakkını ödeyemeyiz. 24 yaşımdayım mesela hala nefes darlığı çekiyorum kendimi zorladığımda kalbim sıkışıyor bayılıyorum o yüzden de kafam karışık ıkınırken bayılırım çocuk içerde kalır vakumlarlar vs diye korkuyorum. Doktora durumu izah ettim ama onu biz ayarlarız hiç korkma dedi. Doktorum sonuna kadar normal doğumdan yana ama bu gidişle sezaryen gibi görünüyor 🤷🏻♀️ Hakkımızda hayırlısı bugün kontrole gidiyorum, bana dua edin 🙏🏻