Turna-9 evet canım kanamam da çok olmuştu bu süre zarfında. 1 dakikada bir gelen 30 saniye süren şiddetli sancıları çektim. Çok zor bi süreçti ama İnan şuan iyiki sezaryen olmuşum diyorum. Çok dikişim olurdu normal yapsaydım, zor toparlardım. Sezaryen de bile sezaryen kesiğinden omuzları zor çıkmış bebeğimin, normalden fazla kesik atmış doktorum. Senin daha vaktin olmasına rağmen bebeğin daha kilolu ve daha da kilo alacak. Riske atma arkadaşım, doktorunla da konuş güzelce al yavrunu sağlıcakla kucağına 🙏 iyileşemem diye de korkma, hastanede uyuşukluk geçince kalktım, bugün doğum yapalı 5 ay oldu hiçte yatmadım sezaryenliyim diye. Her işimi kendim gördüm. Allah’ın izniyle çabucak toparlarsın ❤️