SutlacimiYedimmiBen
Kaahvelii
Hilal_44 sezaryen oldum maalesef hiç açıklığım yoktu Allah’a çok şükür yavrum da ben de iyiyiz, doğum kolay da sezaryenin sonrası biraz zormuş kızlar… Gerçi anne olmak kolay değil o kadar olacak ama ameliyat neticede. Doğumumda hiçbir sıkıntı olmadı her şey çok güzel geçti. Bebişin kilosu yüzünden tüm hastane şok :)) herkesin ilgisini üzerine topladı yavrum :))