Bende 38.haftadayim 37iken 3300du bebeğin kilosu doktor bekledigmzden zayıf doğacak dedi ama bilmiyorjm ultrasonda görünen mı olur doktorun dediğimi? Bana doğum tarihi vermedi 🙁 sabırsızlıkla bekliyorum yarın muayene var inşaallah biseyler olmuştur açılma Falan son günler geçmek bilmiyor 🙁 hem ağrılar artıyor hem de bı an önce kavuşmak istiyorum ... Rabbim herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin 😊